Registracija tel.8 699 10201 (jei nenurodyta kitaip).
ATVEJO ANALIZĖS GRUPĖS
Neformaliojo vaikų švietimo įstaigų pedagogams, veda V. Mažeikienė;
Mokyklų socialiniams pedagogams, veda D. Kujalienė;
Mokyklų psichologams, veda R. Zinkevičienė.
GRUPĖS VAIKAMS, PAAUGLIAMS
Grupė 8-7 metų vaikams, veda R. remeikienė ir I. Žutautaitė;
.„Pažink save“ (14-16 m paaugliams), veda V. Juknevičienė ir I. Žutautaitė.
GRUPĖS TĖVAMS
Savitarpio paramos grupė tėvams (atvira), veda D. Bortnikienė;
Edukacinė grupė tėvams, veda R. Zinkevičienė;
Asmenims, patyrusiems netektį, veda N. Šašilkina;
Įsisąmoninimu grįstos tėvystės mokymai, veda J. Vainauskienė, l. Noreikienė;
PASKAITOS
PSICHOLOGIJOS PASKAITOS
Temos |
Psichologas |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams 1. Emocinis ir psichologinis smurtas: atpažinti, suprasti, ištaisyti.
2. Emocinė higiena - kas tai ir kaip ją stiprinti?
|
Renata Kupšytė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams 1. Vaiko nerimas ir baimė. Ką su tuo daryti?
2. Ar galima pykti ir būti drausmingu?
3. Ar atpažįstame vaiko liūdesį?
4. Emocinis pasiruošimas mokyklai
Vaikams Debesėlio nusiraminimo pratimas vaikams. (Pamoka 4-6 m. vaikams grupėje, skirta ugdyti emocijų pažinimą, koreguoti elgesį, remiantis "Kimochių" programą)
|
Dovilė Česonytė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Vaikams: Jausmų pažinimas ir tinkamo elgesio ugdymas įvairiose bendravimo situacijose.
Mokytojams: 1. Smurtas – jo poveikis vaiko funkcionavimui ir raidai.
2. Psichologinis atsparumas ir jo ugdymo būdai.
3. Emocijų poveikis vaikų elgesiui. Kodėl su vaikais kartais taip sunku sutarti?
4. Vaiko raidos ypatumai: 6-7 metų amžiaus vaiko raidos krizė.
Tėvams: 1. Tėvų auklėjimo stiliaus svarba vaiko asmenybės raidai ir psichikos sveikatai.
2. Dėmesio davimas/gavimas – geriausias pastiprinimas.
3. Emocijų poveikis vaikų elgesiui. Kodėl su vaikais kartais taip sunku sutarti?
4. Vaiko raidos ypatumai: 6-7 metų amžiaus vaiko raidos krizė.
5. Meilė ir ribos tėvystėje.
6. Smurtas – jo poveikis vaiko funkcionavimui ir raidai.
|
Ugnė Kundrotienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams: 1. Pasiruošimas mokyklai: nuo ko pradėti? Mokytojams: 1.Vaikų elgesio ir emociniai sunkumai 2.Skirtingo amžiaus tarpsnių vaikų psichologija (pav. trimečių amžiaus tarpsnis) 3.Vaikų nepageidaujamo elgesio priežastys ir pagalbos būdai 4.Praktinė paskaita mokytojams: "Emocijos darbe”. (Užsiėmimas skirtas mokytojų emocinėms kompetencijoms lavinti. Paskaitos metu mokytojai lavina gebėjimą suprasti, atpažinti, priimti ir išreikšti skirtingas emocijas, praktiškai išbando įvairias emocijų įveikimo technikas. Užsiėmimo trukmė 2-2,5val.) |
Žaneta Simutytė - Jogminienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams, mokytojams (rusų kalba): 1.Agresyvus vaiko elgesys. Agresijos atsiradimo mechanizmas (Агрессивное поведение ребенка. Механизм возникновения агрессии) 2.Poreikiai – emocijos – elgesys (Потребности - эмоции – поведение) 3.Ribų, taisyklių nustatymas (Установление „границ“, правил) |
Tatiana Golovleva |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Mokytojams: 1.Ribos. Kaip jas nubrėžti? 2.Įsisąmoninimu grįstas streso valdymas 3.Emocinių ir elgesio sunkumų turintys vaikai: iššūkiai ir galimybės 4.Emocijos: pyktis, kaip padėti sau 5."Skirtingųjų galia" pagal Dr. Gail Saltz Tėvams: 1.Sėkmingos tėvystės principai 2.Vaiko adaptacija darželyje 3.Trečiųjų metų krizė 4.Ribos. Kaip jas nubrėžti? |
Lina Noreikienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams, mokytojams: 1.Pagalba vaikui turinčiam autizmo spektro sutrikimų 2.Hiperaktyvus vaikas: pagalbos būdai, mokytojų ir tėvų elgesys, bendravimas su vaiku 3.Emocinis ir psichologinis smurtas |
Arminė Petkutė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams: 1.Vaiko ribos šeimoje 2.Adaptacija: kaip aš prisitaikau? 3.Trečiųjų metų krizė 4.Kaip užauginti savarankišką vaiką? 5.Pasakų terapija: gyveno kartą... 6.Tėvų perdegimas Mokytojams: 1.Profesinis perdegimas 2.Streso įveikos technikos (teorinis – praktinis užsiėmimas) 3.Pasakų terapija: gyveno kartą... 4.Pasyvi agresija |
Monika Pranauskienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams: 1.Kaip nustatyti vaikams ribas, ugdyti atsakingumą ir išlikti mylinčiais tėvais? 2.Trečiųjų metų krizė 3.Efektyvaus bendravimo su vaikais principai 4.Tėvų nusiteikimas atsiskyrimui su vaiku ir galimi adaptacijos sunkumai 5.Pasiruošimas mokyklai Mokytojams: 1.Kaip teisingai parodyti pyktį? (pagal M.B. Rosenberg "Bendraukime be pykčio" modelį) 2.Konfliktų valdymas (pagal M. B. Rosenberg "Bendraukime be pykčio" modelį) |
Vilma Šamonskienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Mokytojoms: Taikomosios elgesio analizės principų taikymas darbe su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais |
Ilona Tertelienė |
Ikimokyklinių įstaigų pedagogams ir vaikų tėvams Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams) |
Aušra Žiobakienė |
Pedagogams ir tėvams Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi. |
Dalia Bortnikienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija? |
Rasa Zinkevičienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Paauglystės amžiaus ypatumai. |
Džiuljeta Raščiuvienė |
Pedagogams ir tėvams 1. Paauglių ir tėvų bendravimo ypatumai2. Autizmo spektro iššūkiai ugdymo aplinkoje 3. Mokytojo padėjėjo veikla įtraukiojoje (inkliuzinėje) aplinkoje. |
Vidas Karvelis |
1. Kokie iššūkiai laukia penktoko? 2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui? 3. Paauglystės pamokos suaugusiems 4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma? 5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją? 6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje |
Mindaugas Radušis |
1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės. 2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems. 3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų. 4. Egzaminų baimės įveika. 5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje. |
Dalia Kujalienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais.2. Streso įveikimo būdai. |
Liana Brazdeikienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kuriame mokyklą be patyčių. |
Indrė Žutautaitė |