Registracija tel.8 699 10201 (jei nenurodyta kitaip).
ATVEJO ANALIZĖS GRUPĖS
Neformaliojo vaikų švietimo įstaigų pedagogams, veda V. Mažeikienė;
Mokyklų socialiniams pedagogams, veda D. Kujalienė;
Mokyklų psichologams, veda R. Zinkevičienė.
GRUPĖS VAIKAMS, PAAUGLIAMS
Grupė 8-7 metų vaikams, veda R. remeikienė ir I. Žutautaitė;
.„Pažink save“ (14-16 m paaugliams), veda V. Juknevičienė ir I. Žutautaitė.
GRUPĖS TĖVAMS
Savitarpio paramos grupė tėvams (atvira), veda D. Bortnikienė;
Edukacinė grupė tėvams, veda R. Zinkevičienė;
Asmenims, patyrusiems netektį, veda N. Šašilkina;
Įsisąmoninimu grįstos tėvystės mokymai, veda J. Vainauskienė, l. Noreikienė;
PASKAITOS
PSICHOLOGIJOS PASKAITOS
Temos |
Psichologas |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams
|
Renata Kupšytė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams 1. Vaiko nerimas ir baimė. Ką su tuo daryti?
2. Ar galima pykti ir būti drausmingu?
3. Ar atpažįstame vaiko liūdesį?
4. Emocinis pasiruošimas mokyklai
Vaikams Debesėlio nusiraminimo pratimas vaikams. (Pamoka 4-6 m. vaikams grupėje, skirta ugdyti emocijų pažinimą, koreguoti elgesį, remiantis "Kimochių" programą)
|
Dovilė Česonytė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Mokytojams: 1. Netinkamo elgesio korekcija: ribų nustatymo žingsniai.
2. Ką mokytojai turi žinoti apie elgesį: elgesio ABC.
3. Ikimokyklinio amžiaus vaiko raida (2 – 4 metai).
4. Kaip mokyti vaiką kontroliuoti savo impulsus ir emocijas.
5. Savipraktikos ir savirefleksijos mokymai (remiantis kognityvine ir elgesio terapija).
Tėvams: 1. Netinkamo elgesio korekcija: ribų nustatymo žingsniai. |
Ugnė Kundrotienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams: 1. Pasiruošimas mokyklai: nuo ko pradėti? Mokytojams:
|
Žaneta Simutytė - Jogminienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams, mokytojams (rusų kalba):
|
Tatiana Golovleva |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Mokytojams:
Tėvams:
|
Lina Noreikienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams, mokytojams: 1. Vaiko smegenų vystymasis: ką verta žinoti |
Arminė Petkutė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams:
Mokytojams:
|
Monika Pranauskienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams:
Mokytojams:
|
Vilma Šamonskienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Mokytojoms: Taikomosios elgesio analizės principų taikymas darbe su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais |
Ilona Tertelienė |
Ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams:
Ikimokyklinio ugdymo įstaigų tėvams:
|
Dalia Klumbienė |
Ikimokyklinių įstaigų pedagogams ir vaikų tėvams Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams) |
Aušra Žiobakienė |
Pedagogams ir tėvams Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi. |
Dalia Bortnikienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija? |
Rasa Zinkevičienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Paauglystės amžiaus ypatumai. |
Džiuljeta Raščiuvienė |
Pedagogams ir tėvams 1. Paauglių ir tėvų bendravimo ypatumai2. Autizmo spektro iššūkiai ugdymo aplinkoje 3. Mokytojo padėjėjo veikla įtraukiojoje (inkliuzinėje) aplinkoje. |
Vidas Karvelis |
1. Kokie iššūkiai laukia penktoko? 2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui? 3. Paauglystės pamokos suaugusiems 4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma? 5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją? 6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje |
Mindaugas Radušis |
1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės. 2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems. 3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų. 4. Egzaminų baimės įveika. 5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje. |
Dalia Kujalienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais.2. Streso įveikimo būdai. |
Liana Brazdeikienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kuriame mokyklą be patyčių. |
Indrė Žutautaitė |