Registracija tel.8 699 10201 (jei nenurodyta kitaip).
ATVEJO ANALIZĖS GRUPĖS
Neformaliojo vaikų švietimo įstaigų pedagogams, veda V. Mažeikienė;
Mokyklų socialiniams pedagogams, veda D. Kujalienė;
Mokyklų psichologams, veda R. Zinkevičienė.
GRUPĖS VAIKAMS, PAAUGLIAMS
Grupė 8-7 metų vaikams, veda R. Remeikienė ir I. Žutautaitė;
.„Pažink save“ (14-16 m paaugliams), veda V. Juknevičienė ir I. Žutautaitė.
GRUPĖS TĖVAMS
Savitarpio paramos grupė tėvams (atvira), veda D. Bortnikienė;
Edukacinė grupė tėvams, veda R. Zinkevičienė;
Asmenims, patyrusiems netektį, veda N. Šašilkina;
Įsisąmoninimu grįstos tėvystės mokymai, veda J. Vainauskienė, l. Noreikienė, V.Šamonskienė;
Tėvų edukacinės grupės programa "LAIPTAI. KARTU GALI BŪTI LENGVA. Veda psichologė-psichoterapeutė Ugnė Kundrotienė, psichologė-psichoterapeutė Vilma Šamonskienė, psichologė Vaiva Juknevičienė
PSICHOLOGIJOS PASKAITOS IKIMOKYKLINĖMS ĮSTAIGOMS
Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:
Tėvams:
|
Eglė Miežienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams 1. Lytiškumo ugdymas ikimokykliniame amžiuje (pedagogams) |
Renata Kupšytė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams 1. Vaiko nerimas ir baimė. Ką su tuo daryti?
2. Ar galima pykti ir būti drausmingu?
3. Ar atpažįstame vaiko liūdesį?
4. Emocinis pasiruošimas mokyklai
Vaikams Debesėlio nusiraminimo pratimas vaikams. (Pamoka 4-6 m. vaikams grupėje, skirta ugdyti emocijų pažinimą, koreguoti elgesį, remiantis "Kimochių" programą)
|
Dovilė Česonytė (šiuo metu vaiko priežiūros atostogose) |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:
Tėvams:
|
Žaneta Simutytė - Jogminienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams (rusų kalba):
|
Tatiana Golovleva |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:
Tėvams:
|
Lina Noreikienė |
Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams Tėvams, mokytojams: 1. Vaiko smegenų vystymasis: ką verta žinoti |
Arminė Petkutė Pesolillo (laikinai nedirba) |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:
Tėvams:
|
Monika Pranauskienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:
Tėvams:
|
Vilma Šamonskienė |
Ikimokyklinių įstaigų mokytojams: Taikomosios elgesio analizės principų taikymas darbe su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais |
Ilona Tertelienė |
PSICHOLOGIJOS PASKAITOS MOKYKLOMS IR GIMNAZIJOMS
|
|
Pedagogams ir vaikų tėvams Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams) |
Aušra Žiobakienė |
Pedagogams ir tėvams Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi. |
Dalia Bortnikienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija? |
Rasa Zinkevičienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Paauglystės amžiaus ypatumai. |
Džiuljeta Raščiuvienė |
Pedagogams ir tėvams
|
Vidas Karvelis |
1. Kokie iššūkiai laukia penktoko? 2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui? 3. Paauglystės pamokos suaugusiems 4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma? 5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją? 6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje |
Mindaugas Radušis |
1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės. 2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems. 3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų. 4. Egzaminų baimės įveika. 5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje. |
Dalia Kujalienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais.2. Streso įveikimo būdai. |
Liana Brazdeikienė |
Mokymai mokytojams: 1. Pozityvios psichologijos metodų taikymas savijautos gerinimui (seminaras – 6 ak. v.) Paskaitos mokiniams: 1. Asmens charakterio stiprybės: savo stiprybių pažinimas, supratimas, jų panaudojimas tikslų siekimui. |
Ugnė Kundrotienė |
Pedagogams, tėvams, moksleiviams 1. Kuriame mokyklą be patyčių. |
Indrė Žutautaitė |