Registracija tel.8 699 10201 (jei nenurodyta kitaip).

 

ATVEJO ANALIZĖS GRUPĖS

Neformaliojo vaikų švietimo įstaigų pedagogams,  veda V. Mažeikienė;

Mokyklų socialiniams pedagogams, veda D. Kujalienė;

Mokyklų psichologams, veda R. Zinkevičienė.

 

GRUPĖS VAIKAMS, PAAUGLIAMS

Grupė 8-7 metų vaikams, veda R. Remeikienė ir I. Žutautaitė;

.„Pažink save“ (14-16 m paaugliams), veda V. Juknevičienė ir I. Žutautaitė.

 

GRUPĖS TĖVAMS 

Savitarpio paramos grupė tėvams (atvira), veda D. Bortnikienė;

Edukacinė grupė tėvams, veda R. Zinkevičienė;

Asmenims, patyrusiems netektį, veda N. Šašilkina;

Įsisąmoninimu grįstos tėvystės mokymai, veda J. Vainauskienė, l. Noreikienė;

Tėvų edukacinės grupės programa "LAIPTAI. KARTU GALI BŪTI LENGVA. Veda psichologė-psichoterapeutė Ugnė Kundrotienė, psichologė-psichoterapeutė Vilma Šamonskienė, psichologė Vaiva Juknevičienė

 

 

PASKAITOS

 

PSICHOLOGIJOS PASKAITOS

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:

  • Stresas ir perdegimas. Efektyvūs streso mažinimo metodai.
  • Vaiko netinkamo elgesio tikslai. Korekcijos būdai.
  • Taisyklės ir jų svarba. Kaip laikytis susitarimų.
  • Emocijų įvairovė. Atpažinti, įvardinti, reikšti.
  • Aktyvumo ir dėmesio sutrikimas. Pagalbos galimybės ugdymo procese.
  • Efektyvi komunikacija – raktas į sėkmingą komandą.

Tėvams:

  • Vaiko poreikiai skirtingais amžiaus tarpsniais.
  • Vaiko emocijų įvairovė. Atpažinti, įvardinti, reikšti.
  • Taisyklės ir jų svarba. Kaip laikytis susitarimų.
  • Girti ar drąsinti. Pozityvios tėvystės principai.
  • Pasirengimas mokyklai. Kas svarbu?

 

Eglė Miežienė

Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams

 
    1. Lytiškumo ugdymas ikimokykliniame amžiuje (pedagogams)
    2. Vaikų seksualinė raida (ikimokyklinio amžiaus vaikų tėvams)
    3. Už vaiko ugdymą atsakinga komanda - kas tai? Kas ją sudaro? Kokias funkcijas turi atlikti kiekviena komandos dalis?
    4. VGK – kaip tai valdyti savo naudai? (ikimokyklinio ugdymo VGK komandoms)
    5. Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais. Ką sakyti ir ko (gal) nesakyti?
    6. Jautrus vaikas grupėje – ką daryti?
    7. Produktyvumo didinimas darbe
    8. Pozityvus mąstymas – kas tai ir kaip pritaikyti praktikoje?
    9. Motyvacija. Vidinė ir išorinė. Individualiosios motyvacijos nustatymas.  Pasitikėjimas savimi (6 a.v./2 d.)
    10. Santuoka. Teorija ir praktika (11-12 kl. mokiniams)
    11. Vaikų auginimas – nuo idėjos iki praktikos (11-12 kl.mokiniams)

 Renata Kupšytė

Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams

  1. Vaiko nerimas ir baimė. Ką su tuo daryti?
  2. Ar galima pykti ir būti drausmingu? 
  3. Ar atpažįstame vaiko liūdesį?  
  4. Emocinis pasiruošimas mokyklai

Vaikams

 Debesėlio nusiraminimo pratimas vaikams. (Pamoka 4-6 m. vaikams grupėje, skirta ugdyti emocijų pažinimą, koreguoti elgesį, remiantis "Kimochių" programą)

 Dovilė Česonytė

(šiuo metu vaiko priežiūros atostogose)

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:

  1. Vaikų netinkamo elgesio korekcija: keturi ribų nustatymo žingsniai.

  2. Pozityvios disciplinos taikymas pedagogo darbe.

  3. Pozityvios psichologijos metodų taikymas savijautos gerinimui (seminaras – 4 ak. v.)

  4. Savipraktikos ir savirefleksijos mokymai, remiantis kognityvine ir elgesio terapija (patyriminė praktika grupėje, sprendžiant įvairaus pobūdžio problemas – 10 uzsiėmimų).

  5. Streso ir emocijų valdymo metodai (3 paskaitų su pratybomis ciklas).

 Tėvams:

1. Vaikų netinkamo elgesio korekcija: keturi ribų nustatymo žingsniai.
2. Optimizmo svarba vaiko gerovei: kaip padėti vaikui ugdyti optimizmą.
3. Pozityvi disciplina tėvystėje.

Ugnė Kundrotienė

 

  • Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:
  1. Vaikų emocijos. Pyktis. Baimė.
  2. Skirtingo amžiaus tarpsnių vaikų psichologija (pav. trimečių amžiaus tarpsnis)
  3. Vaiko sensorinė sistema. Ką svarbu žinoti pedagogui?
  4. Vaikų nepageidaujamo elgesio priežastys ir pagalbos būdai
  5. Mokytojams:
  • Tėvams:

    1. Pasiruošimas mokyklai: nuo ko pradėti?
    2. Nauja patirtis - darželis (adaptacija).
    3. Vaikų emocijos. Pyktis. Baimė.

    4. Vaikų emocinio intelekto ugdymas.

    5. Skirtingo amžiaus tarpsnių vaikų psichologija (pav. trimečių amžiaus tarpsnis).
    6. Vaikų nepageidaujamo elgesio priežastys ir pagalbos būdai.

 

Žaneta Simutytė - Jogminienė

 

Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams (rusų kalba):

  1. Agresyvus vaiko elgesys. Agresijos atsiradimo mechanizmas (Агрессивное поведение ребенка. Механизм возникновения агрессии).
  2. Poreikiai – emocijos – elgesys (Потребности - эмоции – поведение).
  3. Ribų, taisyklių nustatymas (Установление „границ“, правил).
  4. Kodėl reikia miegoti? (Зачем нужно спать?).
  5. Vaikų auklėjimo klaidos. Neurozės pagrindas (Ошибки при воспитании детей. Организация невроза).
  6. Prieraišumo formavimas (Формирование привязанности).
  7. Mobingas (Моббинг) (pedagogams).
  8. Bendravimas: kada santykiai ir komunikacija sėkmingi  (Обшение: когда отношения и коммуникация удаются)

 

 Tatiana Golovleva

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:

  1. Ribos. Kaip jas nubrėžti?
  2. Įsisąmoninimu grįstas streso valdymas
  3. Emocinių ir elgesio sunkumų turintys vaikai: iššūkiai ir galimybės
  4. Emocijos: pyktis, kaip padėti sau
  5. "Skirtingųjų galia" pagal Dr. Gail Saltz

Tėvams:

  1. Sėkmingos tėvystės principai
  2. Vaiko adaptacija darželyje
  3. Trečiųjų metų krizė
  4. Ribos. Kaip jas nubrėžti?

 

Lina Noreikienė

Ikimokyklinių įstaigų darbuotojams ir vaikų tėvams

Tėvams, mokytojams:

1. Vaiko smegenų vystymasis: ką verta žinoti
2. Efektyvus bendravimas su vaiku: ribų svarba
3. Kognityviniai pokyčiai ikimokykliniame amžiuje
4. Pasiruošimas mokyklai
5. Brolių seserų santykiai šeimoje
6. Vaikas su Aspergerio sindromu
7. Pagalba vaikui turinčiam autizmo spektro sutrikimų

 Arminė Petkutė

(laikinai nedirba)

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:

  1. Profesinis perdegimas
  2. Streso įveikos technikos (teorinis – praktinis užsiėmimas)
  3. Pasakų terapija: gyveno kartą...

Tėvams:

  1. Pasakų terapija: gyveno kartą...
  2. Tėvų perdegimas

 

 Monika Pranauskienė

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojams:

  1. Kaip teisingai parodyti pyktį? (pagal M.B. Rosenberg "Bendraukime be pykčio" modelį).
  2. Konfliktų valdymas  (pagal M. B. Rosenberg "Bendraukime be pykčio" modelį).
  3. Kaip ugdyti vaikų motyvaciją veiklai?
  4. Padėkime vaikams susidraugauti.
  5. Vaikų emocijos - baimė.

Tėvams:

  1. Kaip nustatyti vaikams ribas, ugdyti atsakingumą ir išlikti mylinčiais tėvais?
  2. Trečiųjų metų krizė.
  3. Efektyvaus bendravimo su vaikais principai.
  4. Tėvų nusiteikimas atsiskyrimui su vaiku ir galimi adaptacijos sunkumai.
  5. Pasiruošimas mokyklai.
  6. Kaip ugdyti vaikų motyvaciją veiklai?
  7. Padėkime vaikams susidraugauti.
  8. Vaikų emocijos - baimė.

 

 Vilma Šamonskienė

Ikimokyklinių įstaigų mokytojams:

Taikomosios elgesio analizės principų taikymas darbe su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais

 Ilona Tertelienė

 

 

Ikimokyklinių įstaigų pedagogams ir vaikų tėvams

Vaikų brandumas mokyklai. Ar išleisti vaiką į mokyklą anksčiau? (penkiamečių vaikų tėvams, pedagogams)

Aušra Žiobakienė

Pedagogams ir tėvams

Tėvų ir kitų reikšmingų vaikui suaugusiųjų svarba jo asmenybės formavimuisi.

Dalia Bortnikienė

Pedagogams, tėvams, moksleiviams

1. Kaip formuojasi vaiko savireguliacija?
2. Vaiko amžiaus tarpsnių psichologiniai dėsningumai.
3. Kaip jaukintis egzaminų baimę?

Rasa Zinkevičienė

Pedagogams, tėvams, moksleiviams

1. Paauglystės amžiaus ypatumai.
2. Psichologinė branda, ruošiantis į pirmą klasę.
3. Patyčios gali liautis.
4. Elektroninės patyčios.

Džiuljeta Raščiuvienė

Pedagogams ir tėvams

1. Paauglių ir tėvų bendravimo ypatumai
2. Autizmo spektro iššūkiai ugdymo aplinkoje
3. Mokytojo padėjėjo veikla įtraukiojoje (inkliuzinėje) aplinkoje.

Vidas Karvelis

1. Kokie iššūkiai laukia penktoko?
2. Šiuolaikinės technologijos – nauda ar žala mokiniui?
3. Paauglystės pamokos suaugusiems
4. Mokykla be patyčių – misija neįmanoma?
5. Kaip pasirinkti tinkamą profesiją?
6. Mergaičių ir berniukų bendravimas paauglystėje

 Mindaugas Radušis

1. Pasyvi agresija: atpažinimas, priežastys ir pasekmės.
2. Vaiko psichologinė raida: iššūkiai suaugusiems.
3. Paaugliai: kaip juos suprasti ir kaip kalbėti, kad jie mus išgirstų.
4. Egzaminų baimės įveika.
5. Pareigos bei atsakomybės jausmas vaikystėje ir paauglystėje.

 Dalia Kujalienė

Pedagogams, tėvams, moksleiviams

1. Kaip padėti paaugliui susidoroti su emocijų ir elgesio sunkumais.
2. Streso įveikimo būdai.

 Liana Brazdeikienė

Pedagogams, tėvams, moksleiviams

1. Kuriame mokyklą be patyčių.
2. Krizių intervencija mokykloje;
3. Pažeidžiamumas ir galimybės paauglystėje.

Indrė Žutautaitė
  1.  
  2.  
  3.